Infografika

 

Médiatervezés, vásárlás

 

Médiaügynökségként országos közterületi média megjelenések tervezésével és vásárlásával foglalkozunk a metróban és a felszínen egyaránt.

A közterület speciális terület, hiszen nagy a felületek száma és nehéz az átláthatóságuk. Ezért a sikeres reklámkampány megvalósításához hozzáértő szakemberre van szükség, aki a megfelelő médiaeszközök és reklámeszközök kiválasztásánál jelent megbízható segítséget.

Cégünk nagy hangsúlyt fektet arra, hogy Ügyfeleinknek mindig körültekintően, számukra a lehető leghatékonyabban, minőségi alapú felület leválogatást végezzünk.

 Természetesen ez mindig nagy energia és időbefektetést jelent, de mi ezzel tudunk a közterületi piacon előnyt szerezni, szolgáltatásainkkal kitűnni.

Ezért Megbízóinknak - elvárásaik alapján - helyszínválogatást, média optimalizálást végzünk, mellyel biztosítani tudjuk, hogy megjelenésük ne kidobott pénz, hanem gazdaságos befektetés legyen. Saját felületeinkre - illetve kiváló médiakapcsolatainknak köszönhetően - a közterületi eszközökre a lehető legkedvezőbb kondíciókat biztosítjuk az Önök számára. Megrendelőink számára az előzetesen bekért és megadott információk szerint tervezünk egy vagy több lehetséges megoldást.

 

 

Nyomdai kivitelezés

 

Ügynökségünk a nyomdai munkákat az elvárható legjobb minőségben látja el. A határidők betartására kiemelt figyelmet fordítunk a produkcióknál, a szállításnál és a kihelyezésnél is.
Széles körű nyomdai kapcsolatainknak köszönhetően a lehető legkedvezőbb kondíciókat biztosítjuk.

 

 

 

Grafikai tervezés

 

Cégünk vállalja nyomdakész anyagok elkészítését 

Ha közterületen hirdeti termékeit, szolgáltatásait, érdemes jó tervet készíteni, hiszen az emberek csak pár másodpercet szánnak egy-egy hirdetés értelmezésére! "A design nem akkor tökéletes, amikor már nem tudsz több mindent hozzáadni. Hanem akkor, amikor már nem tudsz több mindent elvenni." Milyen legyen az egyedi kreatív tervezés?

Látványos – Meghökkentő – Innovatív
Rövid szöveggel ellátott képi megjelenés (fotó, rajz stb.)
Erős vizuális hatású (pl. erős, élénk színek)
 Hogyan csinálja jól?

Írjon könnyen olvasható betűtípussal!

Kevés szót használjon, és kerülje a nehezen érthető és hosszú szavakat!

Legyen könnyen áttekinthető, tagolt a hirdetés!

Ne használjon túl sok képi elemet!

Jól észrevehető legyen a brand logó!

Megfelelő stílus és színhasználat!

Egyetlen egy elérhetőséget adjon meg, nincs szükség faxszámra és nyitva tartásra!